pokaż asortyment w sklepie

Układając towar na półkach w sklepie, można pomóc klientowi w podejmowaniu decyzji podczas zakupów.  Czasem nie wystarczy tylko wystawić kolorowe opakowania tekturowe, które stosuje już co drugi producent artykułów spożywczych. Możemy też ustawiać ogromne displaye reklamowe, wykładając na nich chipsy, paluszki czy artykuły, których nie ma na kartce, a zawsze może na nie przyjść ochota. Małe displaye reklamowe, które otrzymamy wraz z poszczególnym asortymentem, można też wygodnie ustawić na półce, albo na ladzie, lizaki dla dzieci, gumy do żucia, czy mniejsze batoniki z pewnością znajdą wtedy szybciej swoich zwolenników. Tylko dobrze wyeksponowany asortyment  sklepie, można  z powodzeniem szybko sprzedać. Klient musi widzieć, jaki ma wybór. Ważne jest też eksponowanie wszelkich nowości. Dobra ekspozycja z pewnością pomoże w zmienianiu nawyków u klientów. Zwłaszcza, jeśli wprowadzamy nowe marki, albo nowe smaki, wtedy displaye reklamowe mogą być bardzo pomocne w ich wypromowaniu, a także sprzedawaniu.

Posted in Uncategorized


Dodaj komentarz